E.ON

Reklamace a servis (adresa pro zasílání):
Satomar, s.r.o.
Karlova 37
614 00 Brno
E-mail: reklamace@satomar.cz

Reklamační formulář ke stažení:

formát .doc    formát .odt    formát .pdf

Pokud nemáte možnost vytisknout připravený reklamační protokol, uveďte prosím na jakýkoliv přiložený papír popis vady a kontaktní informace pro případné zjištění podrobností včetně adresy pro zpětné odeslání.

Časté otázky

Je zásuvka funkční ihned po vybalení z krabice?
Zásuvka je standardně vypnutá, musí se přinejmenším zapnout hardwarovým tlačítkem.

Jaké je maximální zatížení zásuvky?
Maximální zatížení je 4 000 W.

Jak dlouho budou data spotřeby uchována?
Zásuvka může uchovat obsáhlá data za poslední den, poslední týden, poslední měsíc a poslední rok.

Jak zásuvku ovládat vzdáleně přes prohlížeč?
Zadejte adresu http://server.revogi.com
Přihlaste se s registrovaným účtem nebo účtem třetích stran, který používáte do přihlášení v aplikaci E.ON Chytrá zásuvka.

Může se zásuvka sama zapnout/vypnout?
K samovolnému vypnutí a zapnutí by mělo dojít pouze při párování zásuvky se smartphonem. Pokud se zásuvka přesto náhodně odpojuje, zkontrolujte, zda nemáte vytvořeny plány a zásuvku případně restartujte.

Jak provedu restart zásuvky?
Restart se provede dlouhým podržením zapínacího tlačítka nebo přes aplikaci.

Má manuální zapnutí či vypnutí zásuvky vliv na funkčnost Wi-Fi?
Nastavení Wi-Fi se nijak neovlivní zapnutím či vypnutím zásuvky.

Může cizí člověk ovládat moje chytré zásuvky?
Pouze lidé, kterým udělíte přístup ke svému účtu, mohou ovládat vaše zásuvky. Jiní ne.

Mohu zásuvku ovládat z více smartphonů?
Zásuvka jde spárovat pouze s jedním smartphonem, ale ovládání je poté možné i z dalších zařízení. Stačí se na nich přihlásit pod stejným uživatelským jménem, pod kterým byla zásuvka spárována.

Má nějaké omezení Wi-Fi síť, přes kterou zásuvku páruji?
Ano, síť nesmí fungovat na frekvenci 5 GHz.

Jaká je spotřeba ve stand-by režimu?
Zásuvka v zapnutém stavu spotřebovává 0,5 W elektrické energie. Ve vypnutém stavu spotřebovává pouze 0,2 Watty.

Proč zásuvka neukazuje okamžitou spotřebu?
Zobrazení spotřeby se zobrazuje s mírným zpožděním oproti skutečnosti. Reálné hodnoty by měly vždy naskočit do cca 10 sekund.

Za jak dlouho uvidím hodnoty spotřeby v dlouhodobých grafech?
Je nutné alespoň hodinové měření.

Co dělat, když se k zásuvce nedá připojit?
Pokud se k zásuvce nemůžete připojit, postupujte podle tohoto návodu:
1) Pokud indikátor Wi-Fi připojení nesvítí, znamená to, že zásuvka nebyla připojena k vašemu přístupovému bodu, a tudíž nemůže být v síti dostupná. Restartujte ji.
2) Pokud indikátor Wi-Fi svítí, je zásuvka připojena k síti i internetu. Zkontrolujte, že je vaše internetové připojení funkční a váš tablet nebo telefon je připojen do stejné sítě, jako vaše zásuvka.
3) Pokud indikátor Wi-Fi bliká, zásuvka čeká na prvotní spárování. Správný postup najdete výše v tomto návodu.

Vychází na zásuvku aktualizace?
Ano, aktualizace vycházejí pro zásuvku ve formě nového firmwaru i pro řídící aplikaci E.ON Chytrá zásuvka.

Bude zásuvka dostupná, pokud změním heslo k Wi-Fi síti, ke které je připojena?
Ne, v takovém případě musíte provést reset zásuvky a zopakovat postup, kterým jste ji připojili k vaší původní domácí síti.

Mohu se smartphonem, který jsem použil při párování, připojit k jiné Wi-Fi a zásuvku stále ovládat?
Ano, připojení telefonu k jiné síti nemá na funkci zásuvky žádný vliv. Funkční musí nutně zůstat pouze Wi-Fi síť, přes kterou byla zásuvka připojena.

Co se stane, pokud se vypne Wi-Fi, přes kterou byla zásuvka spárovaná?
Na zásuvce začne blikat indikátor Wi-Fi. Pozn. pokud nemáte možnost vizuální kontroly zásuvky, nejsnadněji výpadek zjistíte, pokud zkusíte vytvořit/změnit plán. Tato úprava nepůjde v aplikaci uložit. V aplikaci se jinak propojení tváří funkčně, ale ve skutečnosti zásuvka nereaguje. Po několika minutách nefunkční Wi-Fi začne aplikace při snaze zapnout/vypnout zásuvku vypisovat hlášku „zařízení je vypnuto“, čímž je myšleno vypnuté síťové připojení.
Po opětovném naběhnutí Wi-Fi sítě zapínání/vypínání či úpravy plánu fungují již normálně. I při odpojené Wi-Fi zůstanou zachovány nastavené plány a časovač.

Proč je někdy zásuvka nedostupná, i když je připojena?
Může se stát, že jste zásuvku nainstalovali v místě, kde je slabý signál vaší Wi-Fi sítě. V takovém případě zkuste přemístit váš přístupový bod bezdrátové sítě na vhodnější místo.

Mám více stejných zásuvek, jak je odliším?
Po připojení zásuvek do svého účtu je můžete velmi snadno pojmenovat podle svých potřeb. Díky tomu se vám již nebudou plést.

Jak odstraním nastavený plán?
Spusťte aplikaci, otevřete záložku Plán. Vybraný plán nejprve vypněte, teprve poté jej můžete smazat.

Odeslání zpět

Opravené zařízení odesíláme zpět přes společnost PPL či Českou poštu. Balíček bude řádně zabalen a předán přepravci. Na požádání Vám sdělíme i sledovací číslo zásilky. Pokud Vám to bude vyhovovat, můžete si opravené zařízení vyzvednout i na naší adrese - Hájecká 1068/14, 618 00 Brno - Černovice.

© Copyright 2019 Lampo,s.r.o. - Všechna práva vyhrazena